Skoleindskrivning 2024 Tirsdag den 31. oktober kl. 17.00 - 18.30

Kære forældre til elever i kommende 0. klasse

I inviteres hermed til informationsaften på Oehlenschlægersgades Skole tirsdag den 31. oktober 2023 kl. 17.00-18.30. Mødet foregår uden børn.

Vi mødes i skolens hal kl. 17.00, hvor der vil være introduktion fra børnehaveklassens personale, KKFO'en samt skoleledelsen. I vil få en orientering om skolen og om hverdagen i børnehaveklassen samt information om hverdagen i KKFO'en.

Herefter tager vi en kort runde på børnehaveklassens etage og ser faciliteterne her. Nu deles vi os op; den ene halvdel får en rundvisning på hele skolen, mens den anden halvdel besøger KKFO'en, stiller personalet alle de gode spørgsmål og får en lille forfriskning. Efter ca. ½ time bytter vi, så alle får set det hele.

Indgang via skolegården hvor I finder indgang G. Herfra går I til Hallen på 4. sal. Der vil være skiltning.

Vi  glæder os rigtig meget til at byde jer velkommen.

Mange hilsen

Skolens ledelse.